Re: pivot

Autor: kisage <nospam_kisage_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 23:21:18 MET DST

W sumie temat umarl, ale udalo mi sie przypadkiem odkryc co jest powodem
takiej sytuacji i pisze ja dla potomnych szperaczy na google :)

a wiec problemem bylo zaznaczenie opcji we wlasciwosciach monitora
"ukryj tryby ktore ten monitor nie moze wyswietlic"
oprocz funkcji oczywistej blokuje rowniez obrocenie ekranu o 90' (o 180'
dalo sie obrocic)

Wskazowki aby uzywac obracania ekranu wbudowanego w sterownik na nic sie
zdaje gdyz z tego poziomu rowniez to bylo zablokowane.