Re: uniwersalne stery do skanerów?

Autor: g e y b <geyb_at_polbox.com>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 21:26:22 MET DST

Zainteresuje się tym http://www.xsane.org/xsane-win32.html

Działa to w ten sposób, że na jakimkolwiek komputerze instalujesz sobie
demona SANE i konfigurujesz do pracy w sieci. U mnie dało się to
zainstalowac na Pentium 100MHz z 32MB RAM (potem wyjąłem 16MB i też
działało). Komputery w sieci lokalnej uruchamiają sobie klienta SANE /
XSANE i mogą skanować z tego skanera. Link podany na samej górze to
wersja dla windows. Nie pozwala skanować ze skanera podpiętego do
komputera z windows, ale jeśli w sieci jest komputer z linuksowym SANE i
udostępnia skaner w sieci, to za pomocą w/w możesz skanować pod
windowsami. Działa pod windows xp, sprawdzone, tak działa u mnie w pracy
, gdzie skaner SCSI jest udostępniany przez desktopa z Mandrivą na
pokładzie.

Pozdrawiam, geyb