Padniety dysk

Autor: Maciey <maciej.mazurek_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 20:59:22 MET DST

Podczas instalacji win2k wywalilo mi korki w domu no i niestety poszedl
restart. Dysk ani drgal, troszke zainstalowane na nim bylo w2k. Troszke
oznacza ze system sie bootuje, zaczyna ladowac i ciach. Postanowilem po
prostu- sformatowac. No i sie zaczelo. Teraz ni go kijem ni pala. BIOS
go wykrywa, fdisk wykonuje na nim operacje, ale ZADNEGO systemu nie
moge na nim zainstalowac, probowalem z dwoma linuxami, win2k, xp, 98se.
W akcie desperacji poszedl low format. Bez rezultatu. Bedzie co jeszcze
z niego? Jesli jakies pomysly, to dawac, inaczej ozdobi moja sciane :D