Raptor - czas dostepu

Autor: Eryk School <erykschoolmalpawpkropkapl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 19:21:40 MET DST

Witam,

Podlaczylem nowy dysk Raptor (36 MB) zrobilem maly test Sandra i czas
dostepu pokazuje mi 23 ms (kilka razy z rzedu) na innym komputerze czas tego
samego testu 7 ms (tez Raptor).
Temperatura dysku to 40 stopni. W obudowie 35.
Co moze byc powodem spowolnienia u mnie? (raczej nic nie dziala w tle). Moze
cos w biosie - ale nie widze tam opcji zmiany ustawien dysku.
A moze to wina ustawien w Windows? (ale tez nie wiem gdzie szukac).

Transfer pokazuje podobny na obu komputerach (47/50 MB).

Plyta Asus M2N32-SLI Deluxe, Win xp64.

Pozdrawiam
Eryk