Windows 2000 na Dell LS

Autor: Tomek <dfssgfFRSF_at_naonecie.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 11:27:12 MET DST

Witka

Zglupialem nieco. Mam laptopa Dell Latitude LS bez napedow. Tylko dysk. To
taki model po prostu. Wzialem wiec dysk 10GB, na innym komputerze (tej samej
klasy) gdzie mam CD przeprowadzilem wstepna instalacje Windows 2000 Prof,
czyli etap 1 kopiowania plikow. Nastepnie przenioslem dysk do laptopa i po
starcie zawiesza sie w chwili gdy ma zabootowac system.

Laptop ma licencje na Win 2000. I tak ciekawi mnie czy sa tam jakies
zabezpieczenia sprzetowe antypirackie czy jak ? Windows 98 poszedl mi bez
pudla. 2000 nie chce, probowalem juz na milion sposobow. Chyba pozostanie mi
zalatwic skads naped CD do niego i sprobowac tej ostatniej deski ratunku.

Hilfe

Tomek