Re: System do Toshiby Tecry 8000 jak wgrac?

Autor: Artur <artur160_at_icpnet.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 08:08:23 MET DST

Moze ktos wie czy jest jakas taka dyskietka startowa ktora ma sterowniki
zeby wgrac port usb zebym mogl wlasnie wystartowac z tego portu.Wtedy bym
podpial cd rom zewnetrzny albo pendriva i wtedy tez by chyba poszlo prawda?

>Btw - z tego co widzialem w Google ten laptop nie nadaje sie za bardzo
>sprzetowo do nowszysch systemow (wolny procek, malo pamieci i pojemnosci
>dysku) - zatem zrob tak jak opisalem - wgraj np win98 i odpal instalke
>spod DOS-a i po klopocie. :)

pamieci mam 128ramu i chce kupic dysk 20giga.W tej chwili mam 2 giga i
chodzi na tym XP i nie jest zle.Wiec na tym wiekszym tez bym chcial XP.
Pozdrawiam
Artur