Re: oc gf6800?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 02:01:10 MET DST

Użytkownik "dziuniek" <pawel.maziarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152915847.313355.262330@35g2000cwc.googlegroups.com...

>przychodzi mi do głowy jeszcze to:

>-zasilacz (z tego co pamiętam dodatkowe zasilanie trzeba podpiąć)

Specjalnie z okazji zakupu tej karty wymieniłem - jest Modecom 400W ATX2.0
(ten z podwójną linią 12V) - na 100% wystarcza

>-temperatura

Noo... wg raportów Everesta temp GPU nie przekracza 75C pod max
obciążeniem - granica to 125C. Inna sprawa, że pamięć jest chłodzona dość
badziewnymi radiatorkami alu, a jej temperatury nic nie mierzy - jutro
spróbuję podmuchać na te radiatorki dodatkowym wentylem, zobaczymy, może z
pamięcią pojedziemy kawałeczek chociaż :-)

>-odblokowane potoki. jeśli dałeś radę odblokować nieaktywne pixele
>lub vertexy - nie pojedziesz ani grama.

Nie udało mi się, NV42 nie miał żadnych zablokowanych potoków (przynajmniej
wg RivaTunera, wgrałbym biosa od innej, 16potokowej karty, ale się boję, że
nie wstanie)

>więcej grzechów nie pamiętam...

Hehe, i tak dzięki wielkie za chęć pomocy ;-). Próbowałbym dalej z
modyfikowaniem biosa, ale boję się co będzie jak nie wstanie - wtedy
potrzebowałbym jakiejś grafiki na pci (nie pci-e:P), żeby sflashować z
powrotem... a skąd ja taką wezmę? Muszę poszukać :-)

--
Pozdrawiam
Brovar