Re: 2 dysk - spowolnienie uruchamiania winxp??

Autor: kirk <mirt1_at_go2.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 22:01:56 MET DST

Witam
Odebrałem nowy dysk z serwisu i dalej mam ten sam problem czyli przy
uruchamianiu systemu win xp zaczyna się to kotłować i zabiera
jakąś dodatkową minutę,
moja konfiguracja to:płyta główna epox 8rda3i procesor athlon 2600
zainstalowałem nowe stery do płyty nie wiem czy jest sens ładować
nowy bios ale raczej nie bo problem pojawia sie przy starcie systemu a
bios wykrywa dysk szybko, dodam że gdy dysk nie ma założonych
żadnych partycji system startuje szybko, może ktoś miał podobny
problem?
pozdrawiam