Re: Windows - SATA - Recovery Disc - Problem?!

Autor: shiraak <tomiw_at_skrytka.net>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 16:49:58 MET DST

podczas

jest jeszcze trzecie wyjscie, mozna w biosie komputerka przestawic
ustawienia kontrolera SATA i wtedy windows sie zainstaluje wszystko widzac
:), potem trzeba podmienic sterowniki w windows na sile, wylaczyc windows,
wejsc do biosu i przywrocic wyjsciowe ustawienie. rozwiazanie to znalazlem
na jakims forum fujitsu siemens. jesli beda potrzebne dokladniejsze namiary
to w domu mam strone zapisana w ulubionych.

pozdrawiam
Tomek