Re: Za wysoka temperatura Pentium IV ?

Autor: <jasper_at_os.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 14:50:54 MET DST

Hejj Lukpam
Taka temperatura procesora może być spowodowana, że tak ujme
zabrudzeniem radiatora wiatraczka tp. Po pierwsze odkurz komputer
drugą sprawa co czesto pomaga jest wyczyszczenie radiatora w miejscu
gdzie ztyka się z procesorem i nałożenie nowej pasty, to również
obniży temperature ( wyczyszczenie radiatora papierem sciernym
drobnym). Ostatecznością jest wymiana wiatraczka na lepszy. Ja
osobiście posiadam wodne chłodzenie i na PIV 3.0 przy max pracy
przyznaje mam ponad 70* ale mam cisze w pokoju na wiatraczku orginalnym
temp nie przekracza 55*.
Pozdrawiam Jasper