Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Maciej W. Rozycki <macro_at_linux-mips.org>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 12:49:48 MET DST

On Thu, 13 Jul 2006, Michal Bien wrote:

> Ty tak z pamieci czy to cytat z jakiegos kompendium?. Jesli z pamieci
> to jestem pod wrazeniem i chyle czola.

 Hmm, czasem warto wiedziec co nieco na temat posiadanego sprzetu, a naped
dyskietek ze sprzegiem SCSI jest konstrukcja wystarczajaco oryginalna, by
zaslugiwal na chwile uwagi... ;-)

 DEC w ogole mial ciekawe pomysly i rozwiazania, a wielu z dawnych
inzynierow tej firmy stanowi teraz merytoryczny rdzen znaczacych firm z
branzy.

  Maciej