Klawiatura + mysz: Microsoft Basic Black Value Pack PS/2

Autor: pawel <pawel.aukcje_at_op.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 12:33:06 MET DST

Witam,
rok temu postanowiłem sobie kupić zestaw klawiatura + mysz MT 1405 Toronto
RF. Niestety od momentu zakupu sprzęt raz odwiedzili serwis, i nierzadko
jego działanie zawodzi w najmniej odpowiednim momencie. Postanowiłem zakupić
nowy zestaw, tym razem przewodowy i jakiejś bardziej znanej marki.
Przeglądając te dostępne w sklepie natknąłem się na taki: Microsoft Basic
Black Value Pack PS/2. Chciałem zapytać czy ktoś miał już z nim do
czynienia? Co o tym zestawie sądzicie? A może proponujecie zakupić coś
innego?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.