Re: Urwane mocowanie na płycie głównej

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 12:04:29 MET DST

Dnia 14.7.2006, Pawel S napisał(a):

> Jesteś pewny że to przyklei?

Tak.

> Bo chipset jest wielkości 8x8 mm i nie wiem czy to będzie się trzymać.

Wytrzyma.

> Nie da się przymocować takich czopków urwanych z płyty głównej?

Jak to wygląda dokładnie?
Może jakieś foto np. wrzucone na Imageshack czy inny Fotosik.pl?

> Mam dobrą taśmę dwustronną, czy takie coś może być?

Jeśli taką do wykładzin podłogowych to nie. ;D
Potrzebujesz taśmy specjalnie do tego przeznaczonej - przejdź się do
jakiegoś sklepu ze sprzętem elektronicznym lub poszukaj w Internecie (na
Allegro widziałem, ale chyba od razu z radiatorem - może nawet tak wyjdzie
taniej).

> Czy temperatura nie zaszkodzi? Bo gorące to jest.

Bez radiatora może... ale nie musi - jak w loterii. ;D

--