N6200 czy R9550?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 10:17:51 MET DST

Witam,
Planuje zmienic karte graficzna AGP w:
Gigabyte GA7VRXP (Via KT333) z Athlonem XP 2400 i 1GB RAM
Monitor podlaczony bedzie przez DVI.
Glownym warunkiem jest cena (bo nie ma sensu pchac sie w drogie rozwiazanie na
AGP) i pasywne chlodzenie (dlatego raczej nie znajde niczego wyzej niz te dwa
typy z tytulu). Fajne byloby VIVO, ale o to jest raczej dosc trudno...
Nie zalezy mi na wydajnosci w grach. Natomiast istotna jest dla mnie wydajnosc
w odtwarzaniu filmow - rowniez w wysokiej rozdzielczosci.
Zastanawia mnie tez temat obrobki video - wydawalo mi sie, ze karta graficzna
nie ma tu zadnego znaczenia, ale zdziwilo mnie, ze Pinnacle Studio 10 wymaga
do obrodki filmow w wysokiej rozdzielczosci, karte graficzna z Directx9 i
256MB RAM??? (http://tinyurl.com/okbjf)
Marcin