plyta intel czy pamiec geil

Autor: kamil_p <kamil_pWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 08:42:37 MET DST

kupilem kompa z cpu pentium D930, plyta Intel D945PVS i pamieciami 2x Geil 1GB
DDR2 533MHz. po jednym dniu pracy komp sie wylaczyl i juz nie chcial ponownie
uruchomic. po paru probach okazalo sie, ze po wyjeciu jednej kosci pamieci pc
znow zyje. na tej uszkodzonej bez znaczenia jest to w ktorym banku siedzi i czy
jest sama na mobo czy z druga koscia - zawsze sie wiesza pc na biosie a na tej
drugiej obojetnie w ktorym banku jest pc chodzi stabilnie.
przekonany, ze mam jedna uszkodzona pamiec poszedlem do sklep i wymienilem ja w
ramach testu na inna taka sama tylko z innej partii. okazalo sie, ze na tej
drugiej jest to samo - wiesza sie na biosie. serwis sprawdzal obie pamieci u
siebie ale na innej mobo i mowi, ze sa ok.
wiec podsumowujac - sa 3 pamieci i na jednej chodzi wszystko ok a na dwoch nie.
co o tym sadzicie - walnieta plyta czy domagac sie jeszcze jednej kosci
ddr2??