Irda MA-620, dziwny problem

Autor: Sebcio <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 08:20:06 MET DST

A wiec tak mam ta irde ktora dziala dobrze, lecz jesli komputer zostanie
ponownie uruchomiony to ta irda sie nie uruchamia, trezeba ja odinsalowac i
ponownie zainstalowac aby to zadzialalao.
Wszystkie inne urzadzenia na USB dzialaja bez zarzutu
Nie wiem na ile jest to problem sprzetowy a ile systemowy wiec pisze tutaj
Czy ktos sie kiedys spotkal z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.