Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 00:26:58 MET DST

"Wiktor S." wrote:

> Ale po co ci w ogóle światło na klawiszach? :-)

Tak sobie pomyslalem, ze fajne moze byc ;)))))) Nie wiem, mam taka
zachciewajke. Ten logitech g15 bylbyfajny, gdybynie cale mnostwo
popirerdolek, ktore mnie nie bawia - jakies dodatkowe klawisze, kais LCD
wyswietlacz... bez sensu...

ale podswietlana jest ladnie :)

szukam juz kilka godzin po necie -- i porazka. Nawet niepodswietlanej
nie moge wybrac :/

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc