Kłopoty po restarcie systemu

Autor: Qba <asco_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 23:46:03 MET DST

Witam!
Czy komus zdarzylo sie kiedys, ze po wybraniu opcji w Windows XP
"uruchom ponownie" po restarcie kompa pojawial sie monit, ze system
zostal nieprawidlowo zamkniety i nalezy uruchomic go w trybie awaryjnym?

Cos takiego wyskakiwalo mi od dluzszego czasu i myslalem, ze moze moj
3-letni XP juz wariuje ale dzis zainstalowalem system od nowa i dalej to
samo.

Poza tym, gdy juz chce uruchomic kompa w trybie awaryjnym to z powrotem
sie restartuje. Metoda prob i bledow doszedlem do tego, ze pomaga
wylaczenie go na pare minut przyciskiem power i ponowne wlaczenie. Nie
jestem elektronikiem ale moze chodzi o to, ze po pewnym czasie w calym
kompie zanika napiecie? Dodam, ze sprzet mam od ok 2 lat i dopiero po
jakims czasie zauwazylem ten problem.

Pozdrawiam