Re: Czyszczenie komputera (w środku)

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 20:04:40 MET DST

> E tam, taniej użyć własnych płuc.

Czy mam z tego rozumieć, że czyszcenie polega nie na wyciąganiu kurzu
(tak jak w odkurzaczu), ale na jego przedmuchiwaniu?
Wydawało mi się, że do czyszcenia nie będzie koniecze wyjmowanie elementów.

Ile kosztuje takie sprężone powietrze w puszcze z rureczką?
Czy ono działa na zasadzie wyciągania kurzu czy przedmuchiwania?
Czy to powietrze potem się jakoś uzupełnia?
Pytania może dziwne, ale pierwszy raz o tym czytam.

Pozdrawiam
TW