Re: oc gf6800?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 18:42:19 MET DST

Użytkownik "dziuniek" <pawel.maziarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1152806021.133477.28030@i42g2000cwa.googlegroups.com...

>po pierwsze: nawet karty >graficzne tego samego producenta >z tej samej
>partii nie podkręcają się >jednakowo.kto powiedział że Twój >model
>jest w stanie pracować z >wyższymi niż fabryczne >częstotliwościami?

Heh, wiem o tym, ale te karty tego producenta znane są z dużej podatności na
O/C. Reklamują je jako zdolne do 520/1400! Ja chcę tylko 500mhz na rdzeniu i
z 1300-1320 na pamięciach! Czy to tak dużo? =) Czy ja wymagam zbyt wiele?!
=)

>po drugie: podziel się co to za >grafai jak wygląda reszta >bebechów
>twojego kompa :)

Palit GeForce 6800gs 128mb. Taka sobie średnio-niższa półka =)

A reszta? Epox 8RDA3I pro, Barton 2500@3200, 2x512mb ddr TwinMos (timingi
2.0-3-3-7), Modecom 400w. +dysk i nagrywarka dvd :p

Nie ma się czym chwalić =) dlatego próbuję wycisnąć jak najwięcej z tego co
jest - procek wyżej nie pójdzie, to może chociaż grafa? ...

Jak pisałem, podnoszenie napięcia nic nie zmienia... spróbowałbym pozmieniać
timingi pamięci na karcie, ale nie bardzo mam pomysł jak się do tego
zabrać... (tzn. nie wiem ile ustawić akurat dla tej karty i tych pamięci...)

--
Pozdrawiam
Brovar