Urwane mocowanie na płycie głównej

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 18:28:30 MET DST

Witam!

Dziś wyciągnąłem sobie kompa z wnęki spod biurka żeby odkurzyć.
Zauważyłem że radiator z chipsetu na płycie głównej leżał sobie luzem
(trzymał się na 2 haczykach - zamiast 4). Jakieś miesiąc temu zauważyłem
że leżała sobie luzem taka malutka część koło komputera. Nie wiedziałem
skąd to było i tą część położyłem na półkę. Dziś sobie dopasowałem tą
część i okazuje się że urwały się 2 mocowania. Jak dobrze obejrzałem to
one były przyklejane do płyty.

Jak przymocować takie mocowania? Czy mogę nie zakładać radiatora, bo jak
dobrze pamiętam radiator zawsze był zimny nawet pod obciążeniem i gdy
było ciepło w środku. Może kropelką przykleić?

Komputer nie jest podkręcany, płyta to ASUS P4B533 na chipsecie Intel
845E. Normalnie chodzi bez zarzutów poza tym że myszka głupiała czasami
(to pewnie wina tego że radiator robił zwarcia bo końce mocowania
przylegały czasami do płyty).

Pozdrawiam Paweł