Re: Ile pasty na mocno zarysowany laminat

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 14:39:36 MET DST

Michal Lukasik wrote:
> IMHO najlepiej zeszlifować, ewentualnie "wklepać" kawałeczek metalu w
> miejscu gdzie jest rysa. Pastę stosuje się do wypełnienia
> mikroszczelin nie "głębokich rys".
Już szlifowałem ale niestety nie wszystko się zeszlifowało. Ta blaszka musiałaby
idealnie przylegać do laminatu, więc przyklejenie jej pastą powinno zdać egzamin
??
BTW jakie parametry powinna mieć dobra pasta chodzi mi o:
1 współczynnik przenikania ciepła
2 ciepło właściwe
3 współczynnik refrakcji ??

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka