Re: Modernizacja sprzętu - pytanko co polecacie

Autor: AK <adrian.kampa_at_polsl.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 11:11:18 MET DST

Użytkownik "Adam" <adam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1exbj7vfqzauv$.13a0ipgbotj4v.dlg@40tude.net...
> Witam,
> obecnie pracuje na takim sprzęcie:
> mainboard: BX Master
> CPU: Intel Pentium III 733 MHz
> Grafika: NVIDIA GeForce4 MX440 64MB
> RAM: 576MB
> dyski: 2x40 giga na ata-133
> czytnik dvd + nagrywarka dvd, stacja dyskietek, karta sieciowa 100 i tyle
>
> I kombinuje jak by to troszeczke zmodernizowac. Rozumiem ze do wymiany
> obudowa razem z zasilaczem, procek, pamieci, jak sie to zmieni to karta
> graf pewnie tez do wymiany bo nie bedzie wyrabiac.

> [...]

Mam podobny sprzęt i też myślę o zmianie, ale na coś trochę bardziej
przyszłościowego
np Sempron 3000+ ale pod socket AM2 - 299 zł (AMD zapowiada że nowe procki
będą działać z AM2)
płyta MSI K9N Neo-F NF550 PCE - 295 zł (tylko 1 kanał IDE i 4x SATA)
pamięć DDR2 512MB PC2-5300 667Mhz (najlepiej dwie pod dual chanell) - 135 zł
grafika Gigabyte 7600GT 256MB 128bit DDR3 - ok 700zł (fajna karta ale
narazie dla mnie za drogo )
lub Galaxy 7600GS 256MB 128bit DDR2 ok 400 zł
narazie czekam, może po wejściu Conroe ceny trochę spadną

pozdrawiam
Adiks