Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 12:16:18 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w
wiadomości news:14l553m6r3sc3.10oz5sim4l2ll$.dlg@40tude.net...

> Cóż, zapewne mamy innych znajomych ;)

Nie zrozumieliśmy się.
Tak na prawdę to swoją wypowiedź odniosłem
wyłącznie do Twojego sformułowania:

> A nie masz Ty wrażenia, że byłby to problem znajomego, a nie Twój? ;)

a nie bezpośrednio do potrzeby posiadania FDD, bądź nie.
To akurat jest najmniej ważne.

BTW. W każdym razie mamy nie tylko innych znajomych,
ale też sami jesteśmy inni. Taki już jestem, że zawsze
problemy znajomych traktowałem serio - czasem nawet
bardziej niż własne.
Świat byłby szalenie nudny, jak wszyscy byli by tacy sami ;-)
Pozdrawiam