Re: pytanie o tanią drukarkę laserową Lexmarka

Autor: cienki <cienki66_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 10:03:56 MET DST

Witam ponownie
Właśnie zakupiłem wyżej wymienioną drukareczkę. Mam ją dopiero
trzy dni, a więc moja opinia będzie wstępna.
1. Bardzo zgrabna i zajmuje mało miejsca, niezła z wyglądu.
2. Trochę głośna w trakcie pracy - ale to odczucie subiektywne, stoi
dość blisko mnie.
3. Jakość druku i prędkość - fantastyczna - porównuję do HP1100
taką mam w pracy, w domu miałem wcześniej HP 656C - różnica nie do
opisania.
4. Wydrukowałem dopiero kilka kartek więc na temat wydajności tonera
nie mogę się wypowiedzieć.
5. Kartki po wydruki wygladają na lekko pogięte (w miejscu rolek),
ale po ostygnięciu nie ma po tym śladu.
6. Instalacja - zero problemu.

To wszystko narazie, jak napotkam jakieś problemy z drukareczą to dam
znać.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.

Pozdro
cienki