Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 02:14:26 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:

> A mi się wydawało, że była dostępna jedynie na x86 (no i NT na jakąś
> stację roboczą o ile mnie pamięć nie myli...).

DEC Alpha - piekne procesory 64bitowe z czasow gdy na x86 o 64bit nikt
jeszcze nie snil, a w PL krolowaly pecety 16bitowe. Ich daleka spuscizna
sa obecnie Athlony, w szczegolnosci szyna EV6 w K7.

A WinNT 3.51 i 4.0 obslugiwal Aplhy m.in dlatego ze jadro winNT napisali
inzynierowie DECa, a MS jak wiekszosc dobrych rzeczy po prostu kupil.
Programisci MS to napisali takie "cuda" jak MS Windows 1.0, 2.0 czy 3.0
z GUI podkradzionym Apple, ale za to z niepowtarzalnym i doprowadzajacym do
szewskiej paski GPF'em ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl