Re: monitor jako tv

Autor: ShiVy <shivy_at_[serwer.na.tlenie>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 23:33:34 MET DST

> Witam,
> problem jest taki:
> zamierzam kupic monitor lcd, który po wylaczeniu pc bedzie
> zwyklym telewizorem (sygnal cyfrowy z dekodera cyfry). I teraz
> pytanie, co jest lepsze (ekonomiczniejsze i efektywniejsze):
> 1) Monitor z wbudowanym tunerem?
> 2) Monitor zwykly, a tuner zewnetrzny?
> 3) Czy nowsze monitory moza podlaczyc do dekodera jakims innym
> wejsciem/wyjsciem?
> Powiedzmy ze na wszystko nie mam duzo, np. 2000 zl.

IMO zdecydowanie 1).

Ja mam monitor z wbudowanym tunerem TV i jestem naprawde bardzo
zadowolony, jest to 17"stka Samsunga 711 MP. Taki monitor, bardziej
przypomina telewizor ;) Jedyna rzecza do jakiej mozna sie przyczepic w
tym modelu to brak DVI, chociaz w obrazie tego nie widac i mi osobiscie
to nie przeszkadza. JEsli zalezy Ci na monitorze z DVI to wiem, ze sa
inne modele w tym tez sporo 19". W kazdym razie jak kupujesz monitor to
najlepiej pojdz do sklepu i sam go najpierw obejrzyj.