Problem help

Autor: Kitel <Kelo76_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 22:24:09 MET DST

Witam ,ma taki problem jak wlaczam internet to jako startowa stronka
wyświtle mi sie

http://www.sysnetsecurity.com/

Z informacjami :

Attention! Your system is currently vulnerable to computer attacks.

Remote intruders can gain access to following files and folders on your PC:
- \Windows\System32
- \Program Files\Internet Explorer
- \My Documents
- Drive C:\ files

I reklamuja mi rozne programy antywirusowe abym je nabyl takie jak

Spy heal
Pest Trap

Wloczaja mi sie jakies system alarty w dole ekranu i znow ze musze roznymi
programami kompa zeskanowac.
Czy mozna w jakis sposob zablokowac strony i jaki jest najlepszy darmowy
program ktory kasuje takie syfy (Uzylem BitDefendera,Ad-Adware SE Personal i
avasta )Cos owe programy wykasowaly ale wirus sie uaktywnia chyba :(:(

Z gory dzieki z pomoc

pozdr