Re: dyskietki 2.88 MB?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 21:49:14 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Co do desktopów, to ja modernizując komputer jakieś 2 lata
> temu zrezygnowałem z FDD i wcale z tego powodu nie narzekam.

Ja zostawiłem dla świętego spokoju i nie narzekam - jakieś trzy miesiace
temu wpadł do mnie znajomy z bardzo ważnym dokumentem do wydrukowanie NA
DYSKIETCE - jego drukarka odmówiła mu posłuszeństwa kilka dni wcześniej.
Nie każdy jak widać, tak jak ja w takiej sytuacji używa PenDrive'a (bo
jeszcze nie każdy sobie kupił, procedura nagrywania CD/DVD nie sprzyja
używaniu takiego nośnika do pojedynczych plików, zapis pakietowy który
miał to rozwiązać stworzył tylko sporo problemów a naprawdę obiecująca
technologie DVD-RAM nie dotarła pod strzechy... Nic więc dziwnego, że
wielu mając do przeniesienia plik mający 100 KB chwyci za dyskietkę, bo
nagranie tego zajmie i tak mniej czasu niż zabawa z CD-R(W). :)
Zakładamy oczywiście sytuację braku PD. :)

# /George Orwell - Rok 1984/