Samsung ML-1610 - Internal Error - False

Autor: fazi <pmazurek_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 21:17:30 MET DST

Witam!
Jestem bliski wyrzucenia tej drukarki przez okno...
Nie wiem co jest grane ale co jakis czas mam blad - drukuje zamiast
zadanego tekstu:

Internal Error - False
Position: ...... tutaj roznie
System: H6FWSIM/xl_image
Line: 605
Version: QPDL 1.26 04-14-2005

Nie wiem co jest na rzeczy ale mam juz dosc, drukarka wpieta w huba usb
[Belkin USB 2.0 hispeed]. Probowalem kilka kabli USB [obecnie kable
belkin usb.2.0].
Drukarka drukuje, raz nie...
Nie wiem co mnie skusilo na ta drukarka, do tej pory zawsze uzywalem
atramentowek hp i nie bylo zadnych problemow...
Drukarka byla wpieta w 2 laptopy przez ten sam hub i efekt ten sam.
Prosze o pomoc/sugestie...

fazi