Re: Czy to na pewno zasilacz?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 19:58:59 MET DST

Jeszcze tylko podzielę się opowieścią.. nawet nie wiecie, ile się trzeba
naszukać, żeby kupić w miarę normalny zasilacz... Niby jest sporo sklepów
komputerowych w mieście (Lubin), ale...

w jednych po prostu "nie ma"
w innych "możemy sprowadzić jakieś na za tydzień"
ale najlepszy był facet, w najdroższym chyba sklepie w mieście... wchodzę i
wołam, że chcę markowy zasilacz jakiś... a on wyciąga... Tracer4Life 400W (i
15A na 12V... to już mój codegen miał 17A...) za 99zł! Mówię, że szukam
czegoś porządnego. A sprzedawca "w ładnym pudełku jest, musi być dobry" _^_.
Wyśmiałem go dość konkretnie.

Na szczęście okazało się że jest jeden, dobry sklep, w którym mają spory
asortyment, sympatyczną i kompetentną obsługę i w miarę normalne ceny :p

--
Pozdrawiam
Brovar