Re: Jaka karta Wi-Fi?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 19:30:00 MET DST

Lucar <lucar.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> Mam laptopa z osobną kartą Wi-Fi, która chyba nie jest zbyt dobra, bo
> nie wykrywa żadnej sieci tam, gdzie laptop znajomej z wbudowaną kartą
> bez problemu ją znajduje. Czy moglibyście polecić jakąś naprawdę czułą
> kartę?

    Rewelacyjnie jesli chodzi o czulosc spisuja sie nowsze Atherosy
(od AR5213A wzwyz) z extended range. Ale sam czula karta niewiele da:
potrzebna jest jeszcze antena, a ta wbudowana w karte na PCMCIA jest zbyt
slaba. Najlepiej sprawdzaja sie wspomniane moduly Atherosa na miniPCI
podlaczone wewnatrz, ale raz ze laptop musi ja zaakceptowac (zwlaszcza HP
ma jakies dziwne obiekcje) to jeszcze trzeba ja do czegos podlaczyc przez
te mikrokonektory, a nie w kazdym laptopie jest do czego :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl