Re: Streamer HP LTO1 Q1515A

Autor: Koastudio <koa_no22spm_at_koastudio.art.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 18:36:35 MET DST

> Streamery są wooooolne, ale takiej pojemności niczym innym
> nie zapełnisz. Poza tym pół doby na backup to nie jest zły
> rezultat -- w końcu pełny backup można zrobić raz na miesiąc,
> a tak to tylko robić różnicowe na przykład.

Hmmm - zobaczę w takim razie czy odczytam z tej taśmy bo 1GB nagrywa mi się
teraz w nieco ponad minutę.

Wykorzystuję streamer do archiwizacji gotowych projektów video - tak więc
różnicowe backupy albo
miesięczne nie wchodzą w grę. Nawet kompresji nie mogę wykorzystać bo DV lub
MPEG wogóle się nie
kompresuje (przynajmniej tak było w starym DLT). Ale prawdziwe wyzwanie się
zacznie gdy wejdę w HDV -
pewnie trzeba będzie się przestawić na LTO2 lub 3.