Re: Restarty HDD

Autor: Coach <_at_>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 18:20:15 MET DST

Dnia Mon, 3 Jul 2006 23:30:01 +0200, Sander napisał(a):

> Zła, ta grupa dotyczy tylko i wyłącznie sprzętu.

Nie koniecznie zła grupa. Swego czasu miałem dysk Caviara,
jeden z tych srebrnych serii, 2,1GB co się psuła.
Miał on takie miejsce, gdzie próba odczytu kończyła się zawieszeniem
maszyny. Po restarcie dysk znikał z biosu. Jednak jak się go wyjęło i
potrząsnęło, to się naprawiał. Zawsze ten sam obszar, nawet mi się go udało
chamsko ominąć rozkładając partycje PQMagiciem.

Takie restarty to może być problem sprzętowy, wyzwalany przez soft.
Trzeba sprawdzić na innym OS na stresujących funkcjach.

c.