Re: Uff... jak gorąco!

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 14:20:50 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:12ym6q77bbwjn.dlg@smutas.org...
> Masz całkiem przyzwoitą temp. w kompie. Ja bym nic nie zmieniał.
> Ewentualnie możesz wszystko odkurzyć i naoliwić wentyle, może troszkę
> ciszej będzie. Dodatkowo pospinać kable i zrobić troszkę przestrzeni w
> budzie, nie zaszkodzi też poeksperymentować z pastą.

Sprzęt nowy - kurzu nie widział, ale może źle zacząłem wątek... mimo
wszystko chcę zmniejszyć hałas, i nie tracić na wydajności chłodzenia. A w
ciepłe dni bez obaw pracować i nie wrzucać FSB z 166 na 100 dla cieszenia
się temp. pon. 43C. Docelowo chciałem mieć do 50C (nie więcej na CPU i do 42
na reszczie) przy 50% mocy CPU.
Ja jednak doszedłem do 50C przy 10-33%, a dysku do 44C i trochę mnie to
zeźliło, bo jakbym grę odpalił, co wyciąga 100% CPU, to by mi te 5C na pewno
doszło. Mimo wszystko jak zrobiłem eksperyment z obniżeniem FSB, to
temperatura jest całkiem dobra, bo CPU do 43C a reszta około 40C. Ja jednak
chciałbym to mieć bez obniżania FSB procka, a na pewno szukam cichszego
wydajnego cooler'a CPU. Termatake z rurkami i 12cm wentylatorem, to ostatnia
rzecz jaki mi się ostatnio podoba, ale trochę drogi co prawda. Generalnie
chodzi o szum powietrza teraz.

A może tylko tuba 8/12cm i wentyl 12cm na niskich obrotach? Ale czy to nie
będzie hałasować?