Re: jaki Laptop do 6000zl /duze wymagania/

Autor: BarT <noaddress_at_hotmail.com>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 12:38:35 MET DST

Hmm,, prezentuje sie wspaniale.. tzn spelnia chyba wszystkie wymagania
(przynajmniej na pismie)

Wlasnie zastanawialem sie nad ASUSem z serii A6J (np A6JA-Q006)
wszystko ok,, tylko nie wiem jak sprawuje sie w rzeczywistosci.. :/

zaproponowane przez Ciebie F3JA rowniez bardzo dobrze wyglada (o ile nie
lepiej), ale widze ze to jest nowosc,, i nawet jeszcze w sklepach
niedostepny :)

niemniej jest to chyba glowny kandydat,, jestem ciekaw opinii uzytkonikow
(niekoniecznie tych modeli) jak spisuja sie laptopy asusa.

pozdrawiam
BarT