oc gf6800?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 10:46:59 MET DST

Witajcie,

jak już wspominałem w innym wątku (o zasilaczu:P) stałem się szczęśliwym
posiadaczem karty Palit gf6800gs 128mb. I owszem, karta spisuje się nieźle,
ale wiadomo, chciałoby się nieco więcej :p

Otóż mój egzemplarz kiepsko się podkręca! Max co udało mi się uzyskać bez
artefaktów to 480/1280 (zamiast 450/1200). I teraz pytanie: czy podniesienie
napięcia na rdzeniu (za pomocą NiBiTor'a) oraz dochłodzenie pamięci pozwoli
wejść wyżej?

Jeśli tak, to o ile zwiększyć to napięcie? Czy ktoś ma gdzieś szczegółowy
przewodnik jak się za to zabrać? Bo wolałbym nie zepsuć mimo wszystko:p

--
Pozdrawiam
Brovar