Re: Jak przekopiować plik .dbx do outlooka

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 08:37:04 MET DST

Użytkownik "lucyferowa" <lucyferowa@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1152632839.170459.201510@75g2000cwc.googlegroups.com...
Witam.

Mam problem, tak to jest jak najpierw sie robi a potem myśli.

Miałam office w wersji ang i tam outlooka(microsoft office 2000
profesional). Odinstalowałam offica i wgrałam microsoft office xp
professional 2003 po polsku. No i chciałam zaimportować pliki w
formacie .dbx *skrzynka odbiorcza, nadawcza i td itp) lub gdzień je
przekopiowac ale nie mam pojęcia gdzie...

wyslij pytanie do supportu microsoftu - przeciez jak wydales 2000zl na
office to masz
prawo oczekiwac od nich pomocy .

pzdr