Re: i865PE a i865G - różnice, oraz AsRock

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 22:35:54 MET DST

tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Jeżeli chodzi o płyty główne to faktycznie różne firmy mają wpadki nieraz z
> całymi seriami, ale jeżeli chodzi o asrocki to jest tu wręcz zastraszająca
> ilość awarii.
> Po prostu ostatnio jeżeli chodzi o tę firmę to przypomina mi się pewna
> piosenka "Uciekaj skoro świt bo potem będzie wstyd..."

Ok. Jak pisalem - w pracy nie wstyd juz od dwoch lat na podrzednych
modelach plyt ASRock. Mimo wszystko bede sie sprzeczal - ponad 50 szt
BEZPROBLEMOWYCH plyt o czyms swiadczy (jutro podam konkretna liczbe tych
plyt, ktore sa wykorzystywane - podejrzewam, ze jest ich blisko 2
krotnie wiecej).
Dla mnie to jedynie statystyka - nie opieram swoich stwierdzen na 2-3
zjebanych egzemplarzach - tylko juz na hurtowej wrecz ilosci sprawnych,
dobrze dzialajacych plyt.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!