Re: Jaki procek i ile RAMu?

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 22:22:25 MET DST

Vituniu wrote:
> Dobrze by bylo, zeby plyta byla na wydajnym chipsecie (czytaj i440BX
> lub i518E(P)), bo taka na przyklad VIA Apollo 133/pro zapycha sie
> niemilosiernie powyzej pewnej rozdzielczosci filmu i koniec (klaniaja
> sie jak zwykle w VIA DMA i "wydajny" kontroler pamieci)
O tu zgadzam się. Miałem kiedyś płytę nie pamiętam już jaką
w każdym razie nie obsługiwała DMA. Kartę Riva tnt 32MB
i 256 MB ramu i CPU 366MHz. Większość filmów cięła się nie miłosiernie.
Po zmianie płyty na tej konfiguracji większość filmów szła.

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl