Re: i865PE a i865G - różnice, oraz AsRock

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 21:27:53 MET DST

Dnia Tue, 11 Jul 2006 20:40:08 +0200, MadMan napisał(a):

> Czyli jednym słowem nici z podkręcania...

jeżeli już, to niewiele. Nie ma jednak co płakać - najwolniejszy
dwurdzeniowy conroe i tak miejscami będzie trzykrotnie wydajniejszy od tego
CPU, którego masz w sigu.

> A czy ma sens przesiadka z tego sprzętu co jest w SIGu na Conroe?

jeżeli potrzebujesz przyrostu mocy, to jak najbardziej. Ewentualnie rozważ
możliwosć przesiadki na S939 - wzrost mocy ogromny, a koszty niewielkie.

> Zastosowania typowo domowe, czasem jakaś gra, kompresja video itp.

Nie wiem czy conroe to nie za dużo. Pomyśl czy czasami AM2 (jak znajdziesz
płytkę pod AGP) lub S939 nie wystarczy. Ewentualnie sprzedaj kartę AGP i
przejdź na PCI-Express.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam