Re: objawy działania uszkodzonego zasilacza.

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 15:43:39 MET DST

Był 11 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 14:40 *Jolly Roger* w pocie czoła
naskrobał(a):

> odłącz te 3 optyki i zobacz czy bedzie lepiej. Odkręć też procesor -
> możliwe że sie przegrzewa, lub jest niestabilny od OC. Sprawdź też pamieci
> programem memtest lub goldmemory.
Już przeprowadziłem małe "śledztwo". Procek na pewno się nie przegrzewa,
chipset jest chłodzony poza radiatorem wentylatorem (teraz pracuje na
"full"). Zaobserwowałem, że zaraz po uruchomieniu zasilacz bardzo się
nagrzewa i po chwili się wyłącza. Dla porównania odłączyłem 2xhdd i
zasilacz jakby ciut chłodniejszy i wyłączył się dopiero po bardzo
długiej chwili.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2006-07-11 15:38:32