Dysk SATA i bezpieczne usuwanie sprzętu

Autor: Tomek Gajer <glosny_at_go2.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 15:37:19 MET DST

Witam,

Nowy komp, trochę nowego sprzętu dla mnie. Mam A64 na płycie Gigabyte oraz
Dysk SATA. XP+SP1. Po zainstalowaniu wszystkich sterowników dla płyty i
wszystkiego co zawsze wydawało mi sie potrzebne, w tray'u mam ikonkę
bezpiecznego usuwania, która mówi że mogę sobie bezpiecznie usunąć dysk
twardy. Czy 'ten model tak ma' i dyski SATA mają taki ficzer? Jeżeli nie, to
co zrobiłem nie tak i jak się pozbyć tej ikonki.

Dzięki za wszystkie rady
Pozdro
Tomek