Re: Jaki monitor LCD 19 cali - panorama

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 14:41:10 MET DST

> Ok ale to "tylko" opis techniczny o ktorym wiem... chodzi mi o roznice
> wyswietlaniu obrazu, inny kolory, kontrast ?

jezeli masz dobry "tor" analogowy to roznicy nie zauwazysz, ja spotkałem
sie nawet z lepszym obrazem na połączeniu analogowym w porownaniu do
DVI, było to na monitorze SONY s95 a roznica polegała na płynniejszych
gradientach przy połączeniu analogowym

osobiscie nie dyskwalifikował bym monitora za brak DVI, ponadto na
analogu zazwyczaj da sie uzyskac więcej niz 60Hz co powoduje płynnieszy
obraz w grach ktore mają duzy fps - roznica jest wyrazna.