Jaki monitor LCD 19 cali - panorama

Autor: Tk <tomaszkulej_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 11:30:06 MET DST

Witam,

Widze ze podobny watek jest nieco wyzej ale.... Chce kupic monitor tak jak w
temacie, nie bede mi sluzyl do gry oto modele :

1. http://www.pixmania.com/pl/pl/200951/art//.html?srcid=998
czyli acer za przemawia cena, wada - brak cyforwego wejscia

2. http://sklep.koyto.pl/eSklep/prod?id=hyundai+x90w
czylli hyundai parametry podobne nieco drozszy, dziwne ze w opisie jest
napisane Produkt: Hyundai X90W 19 500:1 300 155/170 8 DVI ale nie ma DVI juz
w opisze szczegolowym.

3. http://shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=11860&skad=skapiec
Viewsonic tych monitorow wogole nie znam, firma jak dla mnie malo znana.

Maksymalnie moge wydac ok 1,1 - 1,2 tys, moze sa jakies inne lepsze modele i
ostatnie pytanko czy jest sporoa roznica pomiedzy zwyklym wyjsciem a DVI ?