Re: i865PE a i865G - różnice, oraz AsRock

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 11:20:31 MET DST

impact napisał(a):

> Jeżeli trafisz egzemplarz od nowosci dzialajacy to potem nie ma problemów ,
> Pół roku temu przeszlo pzrez moje rece kilka asrocków i kazdy mial jakis defekt.

W pracy na ASRock'ach pracuje ponad 50 kompow. Pierwsza partia pracuje
bez problemow ok 2lat. Druga niecaly rok.
W domu sprawilem sobie Asrocka P4i65PE i po wykreceniu Celerona D
2,4@3GHz wynika, ze przy identycznych ustawieniach poprzednia plyta
Gigabyte 8IPE1000-G byla mniej wydajna.
Wbrew pozorom to calkiem dobre plyty o ile nie trafi sie uszkodzony
egzemplarz (poza tym ktorej firmy plyty nie trafiaja sie z wadami)?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.