Re: Ciepłe macie kompy? :)

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 08:24:43 MET DST

nemo napisał(a):

> Oj, nie byłbym taki pewny czy procesor ma 40 stopni przy temperaturze
> powietrza ok. 33 stopnie. Chyba, że masz klimę w domu ;) Może pomiar nie
> dotyczy wnętrza procesora, tylko jego otoczenia?

ja mam np A64 i wlaczone cool & quiet czyli chodzi aktualnie na 1000mhz
i 1.07V i mam 42 stopnie
bez cool & quiet czyli przy 1800mhz i 1,4V to jest 47 stopni
na procku zamontowany scythe ninja z tylu obudowy wyciagajacy powietrze
ledwo co wentylator (brak nawiewow z przodu)
dysk 40 stopni
plyta 30 stopni

--
pozdrawiam