Re: Ciepłe macie kompy? :)

Autor: siwy nad siwymi <siwymi_at_domena.pl>
Data: Tue 11 Jul 2006 - 01:00:48 MET DST

nemo napisał:

> Oj, nie byłbym taki pewny czy procesor ma 40 stopni przy temperaturze
> powietrza ok. 33 stopnie. Chyba, że masz klimę w domu ;) Może pomiar
> nie dotyczy wnętrza procesora, tylko jego otoczenia?

gdzie jest czujnik to nie wiem, chyba jednak w CPU.
temperatura raczej realna. chłodzi go coś tak potężnego, że nie ma się
co dziwić temperaturze nieznacznie przekraczającej temperaturę
otoczenia.

http://members.shaw.ca/wobblewobble/Typhoon/1.jpg
http://members.shaw.ca/wobblewobble/Typhoon/2.jpg
http://members.shaw.ca/wobblewobble/Typhoon/3.jpg
http://members.shaw.ca/wobblewobble/Typhoon/4.jpg
http://tinyurl.com/exwbv

wcześniej miałem BOX'owego Intela i musiał biedaczek hulać na
2600obr/min
zeby temperatura była rzędu 45-50* zimą!
przed upałami miałem jakieś 35*
teraz wentyl keci się na jedynie 700obr/min.
oto zrzut ekranu ze SpeedFan'a:
http://free.of.pl/m/matyl/temperatura.jpg

siwy