Re: pen drive TwinMos M1

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 23:02:30 MET DST

Mon, 10 Jul 2006 22:27:06 +0200, na pl.comp.pecet, Sander napisał(a):

> Spróbuj zaktualizować Win98 SE o Service Pack 2.1b.
> http://sp.up.pl/
Dzięki:spróbuję.

Jest może poprawka na samo USB ?

PS. Ten driver Twinmos-a wydaje mi sie jakiś dziwny: po zainstalowaniu (a
ściślej:chyba wypakowaniu) sterowników i włączeniu pendriva winda znajduje
urządzenie, próbuje znaleźć drivery, ale niestety bezskutecznie.W panelu
sterowania mam żółty pytajnik. A gdzie 'leżą' te pliki to wiedzą tylk
programiści TwinMos-a. Napisałem do nich: ciekawe, czy mi cos
odpiszą.E-mail poszedł na Tajwan. Która teraz u nich godzina ? Pracują,
czy śpią? ;))

--
Marek