Re: Czy dla płyty Socket-A (AMD) jest nadzieja na Cool & Quiet?

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 22:57:58 MET DST

> Mam starego dobrego Athlona XP 2000+ na płycie Socket-A. Ogólnie jest
> ok, żałuję tylko jednego - brak Cool & Quiet. Męczy mnie, gdy komputer
> pracujący po 12 godzin dziennie marnuje nadmiar energii niepotrzebnie
> pracując na maksymalnej częstotliwości. Czy dla Socket A jest szansa na
> Cool & Quiet?
> Co to za procesor:
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4719
> To jakiś nowy Athlon pod stare złącze? Może właśnie to to, czego szukam?
Jest pewna szansa, ale wymagaloby to pewnych srodków. w Skrócie: plyta
główna z serii 8RDA* (sprawdzone na 8rda3i) do tego program 8rdavcore.
Program ten pozwalal na plynne ustawianie czestotliwosci w zakresie od
110 (u mnie) do ponad 200 w zaleznosci od obciazenia. Mozna tez
sprobowac na innych plytach z nforce2, ale nie sprawdzalem.

--
Pozdrawiam
Simon